Opening Winterwerk 2019

Zaterdag 14 en zondag 15 september hebben we stilgestaan bij de opening van het winterwerk. Bij prima weersomstandigheden hebben we een fietstocht gehouden door Rotterdam-Zuid richting Rhoon waarna we via Barendrecht en Rotterdam-Lombardijen weer terug zijn gefietst naar de Boezemkerk. Daar waren we nog net op tijd om het laatste gedeelte mee te maken van een orgelconcert wat werd gehouden in het kader van de Ridderkerkse Orgeldag. Na wat gedronken te hebben en nog wat dia´s te hebben bekeken hebben we de dag besloten met een gezamenlijke maaltijd. Zondagmorgen hebben we na de kerkdienst een preekbespreking gehouden onder leiding van ds. Van den Hul. De opkomst was nog groter dan vorig jaar en daar zijn we erg dankbaar voor. Opnieuw een weekend waar we naar kunnen terugkijken.