Zendingsproject GZB

Per januari 2013 steunen wij als zendingscommissie een project van de GZB. De GZB heeft Harriëtte Smit , opgegroeid in Ridderkerk, maar de laatste jaren gewoond in Gouda, vanuit deze plaats uitgezonden als trainer/adviseur landelijk jeugdwerk van de Franse kerk. Samen met ds. Joël Landes draagt zij zorg voor het totale jeugdwerk van de Unepref, waarbij het accent zal liggen op visie, ontwikkeling, toerusting jeugdwerkers, pastorale zorg jeugd en ontwikkelen van materialen. Om de feeling met de werkvloer te houden, wordt zij nog voor 25% ingezet bij het lokale jeugdwerk in Aix. Haar huidige woonplaats is Aix-en-Provence. Harriëtte Smit heeft naast een pabo-opleiding, de jongerenwerkersopleiding aan ´De Wittenberg´ in Zeist gedaan. Ze was ook jeugdwerkadviseur bij de Hervormd Gereformeerde Jeugdbond (HGJB) te Schoonhoven.